Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/carinio/domains/badanietgi.pl/public_html/wp-content/plugins/iwp-client/api.php on line 40

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/carinio/domains/badanietgi.pl/public_html/wp-content/plugins/iwp-client/api.php on line 40
Pozycjonowanie – Badanie TGI

Wykorzystanie badań TGI w optymalizacji stron

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron w Google jest procesem ciągłym, którego celem jest osiąganie wysokich pozycji rankingowych strony w wyszukiwarce internetowej dla określonej grupy docelowej.

 

Coraz częściej o efektywności i skuteczności tej formy promocji decyduje nie tylko osiągana pozycja serwisu na wybraną grupę słów kluczowych, ale również dotarcie do określonej grupy docelowej. Uwzględnienie tych dwóch czynników pozwala na dobór odpowiedniej strategii oraz działań, których celem jest realizacja założonych celów.

 

Grupa docelowa

Określenie odpowiedniej grupy docelowej i właściwej dla niej strategii działań pozwala w konsekwencji osiągniąć wartościowy ruch, który przełoży się z kolei na konkretny zwrot z inwestycji w oparciu o wyznaczone wskaźniki ROI. Podstawowymi narzędziami w komunikacji zarówno z użytkownikami jak również z robotami indeksującymi jest treść, której konstrukcja powinna być oparta o analizy zachowań internautów, algorytmy indeksujące wyszukiwarek, czynniki demograficzne i geolokalizacyjne oraz strategię link buildingu. Sprytne połączenie tych czynników jest kluczowe w realizacji celów i osiągnięcia zwrotu z inwestycji.

 

Dobór odpowiednich słów kluczowych

Istotnym czynnikiem jest odpowiedni dobór słów kluczowych w oparciu o badania zachowań internautów. Metody badawcze stosowane w tym zakresie pozwalają na ocenę ilości zapytań kierowanych do wyszukiwarki oraz konkurencyjności danej frazy na rynku. Coraz częściej stosuje się frazy zawężone, bardziej doprecyzowane oraz w wielu przypadkach zawężane dodatkowo do określonej lokalizacji.

Badania te powinny być prowadzone okresowo oraz odpowiednio modyfikowane, tak by spełniać bieżące oczekiwania rynku oraz precyzjnie odpowiadać na potrzeby internautów.